مزون محبوب مزون محبوب .

مزون محبوب

مانتو

جنس های متنوع مانتو
محدودیتی در انتخاب پارچه برای انواع مانتو زنانه وجود ندارد. اغلب مانتوهای بهاری و تابستانی با پارچه‌های سبکی مانند لینن و پارچه‌های نخی دوخته می‌شوند و برای داشتن یک مانتو زنانه شیک می‌توانید به سراغ انواع پارچه کرپ بروید. پارچه‌هایی مانند حریر، ریون، ژاکارد و ... برای دوخت مانتوهای زنانه مجلسی بسیار کاربردی هستند. اگر به دنبال مانتویی برای فصل‌های خنک سال هستید مخمل گزینه‌ی بسیار خوبی است و انواع مانتو بافت را هم می‌توانید در فصول پاییز و زمستان  در بازار پیدا کنید.

رنگ های محبوب مانتو 
مانتو زنانه مشکی محبوب‌ترین رنگ مانتو میان خانم‌هاست و بیشتر خانم‌ها حداقل یک مانتو مشکی شیک در کمد لباسشان دارند. البته درباره‌ی انتخاب رنگ مانتو هیچ محدودیتی وجود ندارد و هرکسی می‌تواند باتوجه‌به فصل، رنگ پوست و علاقه‌اش هر رنگ مانتویی را که می‌خواهد بپوشد. رنگ‌هایی مانند طوسی، سرمه‌ای، کرم، آبی روشن و رنگ‌هایی ازاین‌دست بسیار پرطرفدار هستند اما اگر به دنبال یک استایل جسورانه‌تر و شادتر هستید رنگ‌هایی مانند نارنجی، خردلی، سبز روشن و ... را می‌توانید برای مانتو زنانه شیک جدیدتان انتخاب کنید. پارچه‌های چهارخونه با رنگ‌بندی مناسب هم انتخاب زیبایی برای مانتو زنانه هستند. البته باید در نظر داشت که عموما خانم ها حداقل یک یا چند مامنتو مجلسی و لاکچری شیک برای محافل و مهمانی ها دارند که در کمتر جایی از آن استفاده می کنند. البته گاهی خانم ها از انواع سارافون های رنگی هم در مهمانی های کوچک و خودمانی بهره میگیرند.

برندهای معروف تولیدکننده مانتو 
هرساله می‌توانید جدیدترین مدل‌های مانتو زنانه را در برندها و مزون‌های مختلف پیدا کنید. برندهایی مانند اسمارا، مانگو، زارا و اچ اند ام انتخاب‌های زیادی را جلوی شما می‌گذارند و در میان برندها و تولیدکنندگان ایرانی هم می‌توانید به سراغ عاطفه نادری، ناریان، سله بن، سارک و ... بروید. برای خرید مانتو از مزون محبوب اینجا کلیک کنید .

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۷:۰۹ توسط:محبوب موضوع: نظرات (0)