مزون محبوب مزون محبوب .

مزون محبوب

مريم ستاري

شوميز كه يكي از انواع البسه كه در دسته ي پوشاك بانوان (بالاتنه لباس زنانه مانند : بلوز و تونيك)قرار مي گيرد،
كه از واژه ي فرانسوي (chemise) گرفته شده و داراي مفهومي كلي و گسترده مي باشد .

در واقع شوميز، به پيراهن مردانه جلو باز كه مخصوص زنان است اطلاق شده و به معناي تيشرت و
هر چيزي كه در اين دسته قرار دارد مانند :
بلوز ، ژاكت و … است كه امروزه در كمد لباس اكثر بانوان موجود و در طرح هاي مدرن ، جذاب و
جوان پسند به بازار فروش عرضه مي گردد .
تفاوت شوميز با بلوز و تونيك
براي مشخص شدن تفاوت بين پوشش شوميز با تونيك و بلوز تعريفي مختصر از اين سه ارائه مي كنيم .
 شومـيز : واژه اي فرانسوي با مفاهيم گسترده و كلي مانند : تيشرت ، بلوز ، ژاكت ،تونيك و … است .شوميز و بلوز زنانه مزون محبوب بي نظير و با كيفيت مي‌باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۱:۱۳ توسط:محبوب موضوع: نظرات (0)

رويا رابعي

همه چي درباره كت و دامن مناسب!
انتخاب يك كت و دامن مجلسي براي خانم ها خيلي هم كار ساده اي نيست و بيشتر خانم ها دوست دارند در هنگام انتخاب كت و دامن مجلسي خود از مشورت و راهنمايي هاي ديگران استفاده كنند اين مطلب راهنماي انتخاب كت و دامن مجلسي براي شما است.

 

 كت و دامن از لباس ‌هاي كلاسيك زنانه است كه قدمت آن به بيش از ۸۰ سال مي رسد و در غرب به عنوان لباس رسمي زنانه به كار مي‌رود و همچنان مورد استفاده خانم‌هاي متشخص است. اما اين لباس در كشور ما به عنوان لباس مجلسي به كار مي‌رود.

 

كت و دامن هاي زنانه در طول چند دهه دچار تحولات زيادي شده‌اند و در همه نوع و مدلي مي توان آن ها را مشاهده كرد. اين لباس مي تواند بسيار شيك و مجلسي و مناسب خانم هاي ميان سال باشد و يا باحال و جوانانه باشد. همه چيز بستگي به نوع انتخاب و استايل شما دارد. اين مطلب راهنماي انتخاب كت و دامن مجلسي براي شما است.

 

كت و دامن مجلسي : بلوز
اين كه زير كت چه چيزي پوشيده شود هميشه مورد سوال بوده است. اگر كت يقه مناسبي داشته باشد مي‌توان آن را به تنهايي پوشيد اما اگر دوست داريد كت و دامن خود را با بلوز بپوشيد چند انتخاب داريد. يك تاپ دكلته ساتن ساده به رنگ متضاد يا مشكي انتخاب خوبي خواهد بود.

 

اما اگر به دنبال استايل اسپورتي تر هستيد پيراهن دكمه دار و يا بلوز يقه كراواتي استايلي (Style) شيك خواهد ساخت. اگر آستين كت شما كامل است مي‌توان سرآستين هاي پيراهن را از زير آستين كت بيرون آورد تا شيك تر ديده شود. در هماهنگي رنگ بلوز و كت دقت كنيد، سفيد مناسب‌ترين گزينه است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۰:۱۴ توسط:محبوب موضوع: نظرات (0)

مينا برزگر

مانتو اسپورت زنانه يكي از پرطرفدارترين لباس‌هاي كژوال براي خانم‌ها است. اين لباس به دليل راحتي و سبكي كه دارد، براي فعاليت‌هاي ورزشي، پياده‌روي، دويدن و تمرينات بدني مناسب است. مانتو اسپورت زنانه معمولاً از پارچه‌هايي نرم و خنك توليد مي‌شود كه به هواي گرم و تعرق بيشتري مقاومت مي‌كنند.

در طراحي مانتو اسپورت زنانه، راحتي، زيبايي و انعطاف‌پذيري بسيار مهم هستند. اين لباس بايد به آساني قابل شستشو باشد و براي مدت طولاني نگهداري شود. برخي از مانتوهاي اسپورت زنانه داراي رنگ‌ها و طرح‌هاي جذابي هستند كه به آن‌ها زيبايي و سبكي مي‌بخشد. اين لباس در انواع مختلفي با رنگ‌ها، طرح‌ها و سايزهاي مختلف توليد مي‌شود تا بتواند به سليقه‌ي همه‌ي خانم‌ها پاسخ دهد.براي سفارش و تهيه مانتو اسپورت زنانه به سايت http://mezonmahbob.com/ مراجعه فرماييد.

استفاده از يك مانتو اسپورت زنانه به شما كمك مي‌كند تا در فعاليت‌هاي خود به سبك و راحتي بيشتري دست پيدا كنيد. همچنين، با انتخاب مناسب از بين طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف، اين لباس مي‌تواند به شما اعتماد به نفس و تمايل به فعاليت بيشتري در حياط ورزش و يا در محيط‌هاي ديگر بدهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۲:۰۱ توسط:محبوب موضوع: نظرات (0)

مزون هستي

پالتو باراني زنانه يكي از پوشاك مورد نياز در فصل پاييز و زمستان است كه به دليل وجود بارندگي و برف، بسيار تقاضا دارد. اين پوشاك علاوه بر حفظ ظاهر شيك و جذاب زنانه، باعث محافظت از بدن در برابر باران و سرما نيز مي‌شود.

پالتو باراني زنانه مزون محبوب  معمولاً از مواد ضدآب تهيه شده است و با توجه به طرح و رنگبندي‌هاي مختلف، به شما امكان مي‌دهد تا با مردم‌پوشي خود، به راحتي ستيل خود را بروز دهيد. همچنين اين پوشاك به صورت داخلي پوشيده مي‌شود كه در برابر باد سرد و باران شديد تاثير بهتري دارد. در كل، پالتو باراني زنانه يكي از پوشاكي است كه همچنان در بين زنان بسيار محبوب است و براي حفظ سلامتي و زيبايي بدن در فصول سرد، امكانات لازم را فراهم مي‌كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۳:۲۵ توسط:محبوب موضوع: نظرات (0)

فروشگاه مانتو حجاب

مانتو مدارس دخترانه، به‌عنوان يك پوشاك شيك و البته كاربردي در محيط مدرسه، براي دختران ايراني مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين لباس با طراحي‌هاي مختلف و رنگ‌بندي‌هاي گوناگون توليد مي‌شود كه به سليقه هر فردي واكنش نشان مي‌دهد. مانتو مدارس دخترانه با جنس پارچه مرغوب و مستحكم، به عنوان يكي از پوشاك پر‌طرفدار در اين محيط، خوش‌تر و مناسب‌تر است.

مانتو مدارس مزون محبوب در برابر تنوع پوششي براي دختران، تبديل به يك لباس اجتماعي شده است. اين لباس با داشتن طراحي‌هاي مختلف و گوناگون، مي‌تواند در مصاف با پوشاك مختلف، به خوبي پيشرفت كند. به علاوه، با توجه به شيكي و زيبايي كه مانتو مدارس دخترانه دارد، اين لباس به عنوان يكي از پوشاك شيك و البته كاربردي در محيط مدرسه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. با توجه به جنس پارچه آن، مانتو مدارس دخترانه در فصل‌هاي سرد و گرم سال قابل استفاده است و به عنوان يك لباس رسمي و مناسب تلقي مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۴:۱۳ توسط:محبوب موضوع: نظرات (0)

مزون محيا

پيراهن راحتي زنانه يكي از پوشاك رايج براي خانم‌هاست كه به دليل راحتي و سبكي آن، بسيار محبوب شده است. اين پيراهن‌ها در انواع مختلفي از جمله با طرح‌ها و رنگ‌هاي متنوع، طرح دار و يا بدون طرح، با دكمه و يا بدون دكمه و ... قابل تهيه مي‌باشند.

همچنين، پيراهن‌هاي راحتي زنانه به دليل بودن از جنس پارچه‌هاي نرم و خنكي همچون پنبه و لنين، بسيار راحت و مناسب براي استفاده در فصول گرم سال هستند و مي‌توانند در خانه، محل كار يا حتي در جاي‌هاي عمومي مورد استفاده قرار گيرند. به تازگي، برخي از برندهاي پوشاك نيز پيراهن‌هاي راحتي زنانه را با طراحي‌هاي شيك‌تر و البته با پارچه‌هاي با كيفيت تر عرضه مي‌كنند كه مي‌توانند به عنوان يك لباس رسمي نيز استفاده شوند.براي خريد پيراهن راحتي اين قسمت كليك نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۴:۵۹ توسط:محبوب موضوع: نظرات (0)

مزون تك

كت تك زنانه يكي از پرطرفدارترين لباس‌هاي رسمي و فوق‌العاده شيك براي خانم‌هاست. كت تك زنانه معمولاً با جنس‌هاي مختلف ساخته شده و در رنگ‌هاي طبيعي و مناسب فصل پائيز و زمستان قابل دسترسي هستند. اين لباس با توجه به طرح و سبك آن، به عنوان يك لباس رسمي و شيك براي محيط‌هايي نظير مراسم عروسي، مراسم فرهنگي، مصاحبه كاري و ... مناسب است.براي سفارش كت تك زنانه به سايت http://mezonmahbob.com/ مراجعه نماييد.

كت تك زنانه به دليل ظاهر شيك، جذاب و لايه‌لايه‌اي آن، به عنوان يك لباس پايدار و مقاوم شناخته مي‌شود. همچنين، با توجه به طرح و رنگ آن، مي‌تواند به صورت متنوعي با ساير پوشاك تركيب شود و به عنوان يك گزينه شيك و رسمي براي محيط‌هايي مانند ديدارهاي رسمي، جشن‌ها و ... مناسب باشد. در نهايت بايد گفت كه اين لباس به دليل تنوع موجود در طرح‌ها و سبك‌ها، مي‌تواند به صورت متنوعي با ساير پوشاك و لوازم جانبي، به يك گزينه شيك و جذاب براي خواسته‌هاي مختلف تبديل شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۵:۵۷ توسط:محبوب موضوع: نظرات (0)